0 грн.
Зробити замовленняГарантійні зобов’язання
Процедура прийому товару по гарантійним зобов’язанням
Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру. У деяких випадках (за згодою продавця ) допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час його транспортування
Якщо товар немає повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару).
До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації коли і за яких умов проявляється даний дефект;
Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашим інтернет-магазином і серійних номерів яких не буде знайдено в нашій базі даних, по гарантії не приймається;
Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви щодо його походження.
Умови гарантійного обслуговування:
Гарантія надається на термін в дванадцять місяців, який відзначається в гарантійному листі і відраховується від моменту покупки;
Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом трьох тижнів від дати прийняття товару в гарантійному відділі. Цей термін може бути продовжений до 40 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованого сервісного центру;
Товар, куплений в нашому інтернет-магазині (за окремими винятками) не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;
Товар повинен бути доставлений клієнтом до складу нашого інтернет-магазину після чого він буде доставлений нами в спеціалізований офіційний сервісний центр .
Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо).
Гарантія анулюється сервісним центром в наступних випадках:
- використання товару не у відповідності до вимог до умов експлуатації;
- через недотримання вказівок, наведених в інструкції по використанню виробу;
- використання товару в будь-якій, не забезпеченої підтримкою конфігурації;
- вироби, модифіковані замовником самостійно з використанням елементів інших виробників;
- через недбале поводження;
- через включення в мережу з невідповідною напругою;
- при наявності механічних пошкоджень;
- в разі ремонту не уповноваженими особами;
- якщо несправність викликана перезаправкою картриджа.
Після детального огляду товару в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, які там вказані.
Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або касовий чек), виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.
Умови обміну та повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в інтернет-магазині «TehnoExpert», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
Покупець може повернути або обміняти якісний товар протягом 14 днів з дати оплати замовлення (включно), або з дня відправки товару зі складу продавця. Повернення відбувається за умови, що товар не використовувався, відсутні механічні пошкодження та сліди експлуатації, розбирання або ремонт (у тому числі і приховані), а також збережені цілість оригінального упакування, товарний вигляд товару в цілому (включно з упакуванням), і розрахунковий документ, видається Покупцю разом із товаром при отриманні (товарно-транспортна накладна з датою одержання товару).
Якщо товар виносився покупцем за межі відділення транспортної компанії – для повернення або обміну товару покупця необхідне заключення сервісного центру. У такому випадку доставка товару в сервісний центр і на склад нашого магазину оплачує Покупець, згідно тарифів транспортної компанії.
Відправлення товару на заміну здійснюється після отримання підтвердження від сервісного центру заміни товару, але не пізніше 7 днів від дати поступлення товару на склад магазину чи сервісного центру.
Товар який був замовлений по передоплаті на індивідуальну потребу покупця поверенню не підлягає . ( Хіба що у випадку заводського браку та подібних ситуацій )
Пояснення:
Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам’ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості та подряпини на виробі.
Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) магазин може скористатися правом відмовити