0 грн.
Зробити замовленняЗамовляючи доставку товару сторонніми кур’єрськими службами (Нова пошта) – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, його зовнішній вигляд та комплектацію. У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце – обов’язково повідомте нам про те, що трапилося за тел: (096) 700 77 22 (або будь-який інший телефон, вказаного на сайті) Якщо працівники кур’єрських служб не дозволяють повністю перевірити товар, просимо Вас повідомити нас про це по телефону (096) 700 77 22 (або будь-який інший телефон, вказаний на сайті) Через напружену ситуацію в східному регіоні, тимчасово припинена доставка товарів в м. Донецьк та м Луганськ. Разом з тим сильно обмежена і затримується доставка по Луганській і Донецькій областях.
Способи доставки:
Доставка замовлень по Україні - Ми доставимо Ваше замовлення за допомогою кур’єрської служби експрес доставки в будь-який населений пункт України в найкоротші терміни. Ви також можете вибрати варіант доставки у відділення кур’єрської служби або замовити адресну доставку до Ваших дверей.
- Вартість доставки оплачується покупцем за тарифами обраного кур’єра.
- Терміни відправки для кожного товару вказані на сторінці з цим товаром .
Способи оплати:
- Оплата при отриманні
- Онлайн-оплата карткою
Даний варіант дозволяє сплатити Ваше замовлення після отримання та перевірки товару, що дуже зручно. Важливо! Кур’єрська служба стягує з одержувача додаткову комісію (20 грн + 2% від суми переказу).
Даний варіант є найвигіднішим з точки зору економії, оскільки Вам не доведеться оплачувати додаткову комісію кур’єрській службі. Якщо при оформленні замовлення, Ви вибрали саме цей варіант оплати, то наші менеджери повідомлять Вам номер карти Банку для оплати , зручним для Вас способом (наприклад, смс – повідомленням).
Чи можу я обміняти або повернути куплений товар? - Обмін і повернення товару, купленого в інтернет-магазині “TehnoExpert”, здійснюється відповідно до «Закону про захист прав споживачів». З подробицями обміну і повернення товару Ви можете ознайомитися на сторінці “Гарантія “. Обмін і повернення товару відбувається при попередньому погодженні за телефоном (096) 700 77 22. Товари сертифіковані і мають гарантію виробника. Термін гарантійного обслуговування вказується на сторінці товару.
Позиції товару на замовлення - Термін доставки товару на замовлення складе в середньому від трьох до дванадцяти робочих днів з наступного дня після здійснення передоплати , на кожну категорію товару індивідуальний термін доставки . Товар на замовлення оформляється по обов’язковій передоплаті ( завдаток ) в розмірі 5-15% від загальної суми. Загальна сума за товар та сума завдатку можуть бути переконвертовані в курс валюти для фіксування стабільної ціни. Передоплата ( завдаток ) повертається лише в цьому випадку коли присутня вина магазину , така як заводський брак товару , невідповідність моделі замовлення , та пошкодження товару при доставці ( після погодження претензії компанією перевізник ) .